strax 14 timmars flyg till Chile

Sitter pa flygplatsen i Paris. Kom hit nagon gang i eftermiddags\tidig kvall och ska ta mitt flyg igen sent ikvall. Sa jag underhaller mig sjalv i min ensamhet har pa flygplatsen. Har precis varit och atit god (thai)mat och kopt chips och vatten och hela grejen. 14 timmars flygresa och jag ar vard det, ok? Springer dessutom runt med galet mycket packning vilket ar ganska jobbigt. Om nagon timme sitter jag forhoppningsvis i forsta klass pavag till Santiago de Chile. Borjar bli ganska rastlos. Tank da vad som vantar mig. Nej nu ska jag tanka positivt. Fina Sandiago vantar pa oss och det ska bli sjukt nice att fa vara dar och dessutom aka skidor\snowboard. Efter det beger jag mig iallafall till Frankrike i tva veckor. Sa ni lar inte hora sa mycket ifran mig under den perioden. Ha det sa bra iallafall mina kara vanner, for det tankte jag ha!

KOMMENTARER


Jag saknar dig redan Paulis, hann ju inte prata med dig innan du åkte! Hoppas du ser det här:) PUSSSSSS på dig<3

2009-07-27 // 21:42:56
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: