today& tomorrow

"Tjejträffen" gick iallafall bra. Nu börjar det verkligen närma sig. Men jag känner mig inte så pirrig ännu faktiskt. Men det kommer, det lovar jag. Vi kunde iallafall inte bestämma oss för vad vi skulle hitta på efteråt, men tillslut hamnade vi på Café 60. Myspysigt var det där med brudarna!

Nu ska jag nog snart gå och lägga mig. Känns som det börjar bli dags eftersom att jag ska till tandläkaren imorgon vid 12 tiden. Ursh vad jobbigt att gå upp. Efter det blir det iallafall lite handligt med tjejerna och sedan träffa papsen i stan.

Min klippning idag blev iallafall bra. Det känns fräshare och lite kortare, vilket var precis det jag ville uppnå. Dessutom fick jag massa skvaller från min bögiga frisör. Haha, gud så kul!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: