förlamade armar?

Är fortfarande halvt förlamad i mina stackars armar. Likaså fingrarna. Så det här får bli ett kort inlägg för varje tangentslag tar det emot i mina stackars armar. Det bevisar hur bra tränad jag är i armarna,haha.

Har varit en lite halvtråkig men skön dag idag. Ville egentligen ut och springa eller iallafall gå runt i Älvsjöskogen men med det här vädret tvivlar jag. Men mysigt är det ändå när man kan ligga kvar i sängen hur länge man vill och höra regnet sipprande på fönsterkanten. Börjar inte förens vid tre idag så jag har bara legat i soffan och kollat på dåliga såpoperor. Men nu börjar det bli dags för att få lite mat i magen och sedan åka till skolan och visa upp våran drama-film (som äntligen är klar! Underbart!) Efter det ska jag möta upp min käre mor för att inlandla det sista jag behöver till Thailand.

Ojojojo.. Det blev en himla massa mer än vad jag trodde. Nu ska jag vila mina stackars armar och sen är det nog dags att dra till skolan. Ha en bra dag!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: