Studenten 2011?

Gud vad glada alla studenter måste vara idag. Precis som jag är sjukt glad åt mina vänner som gårut. Samtidigt som jag är glad att det är två hela år kvar tills det är jag som står där. Första året har varit helt galet bra! Så vill inte att allt ska försvinna. Vill inte känna känslan man hade i slutet av nian när man skulle lämna alla och lämna känslan av att få träffa alla varje dag. Självklart håller man kontakten med de närmsta närmsta. Men bara det är svårt. Olika skolor, olika klasser, nya vänner osv.  Därför är jag glad att vi inte går ut riktigt riktigt ännu. 2 an och 3an sk bli precis lika jävla bra som 1 an, både skolmässigt och utanför skolan. Skål för den! För idag är det Fredag!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: