Paulas ilandsproblem

Gårkvällen blev helt okej. Slutade med att jag gick hem rätt tidigt dock. Men det gjorde inte så mycket. Jag har serösa problem med klackskor. Helt klart! Mina ben vägrar gå normalt i dom. Det hjälper inte att träna. Vilket suger. Jag vill ju kunna ha klackar när jag vill. Blaj på mig!

Känner att jag har endel att göra idag. Skulle behöva packa till på Söndag så jag har det mesta gjort, dessutom tänkte jag träffa Ansi, träna, träffa mamma i stan (och kolla på något som jag inte minns vad det var), träffa Elin eftersom att hon åker imorgon (:'(<3), behöva träffa brudarna och bestämma inför gotland. Och viktigast av allt, ÄTA! Det sistnämda tänkte jag göra nu på direkten. Påtal om mat, Guuud vad gott det var på resturangen igår! Kött är mitt liv!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: