best summer ever!

Känner för en lite sorglig touch här i bloggen, just för att den speglar mitt egna liv. Och just för stunden känner jag mig lite sorgsen. Jag älskar inte sommaren. Jag gillar sommaren väldigt väldigt mycket. Just brännan,grillning, sommarlov, KILLAR, den här sommaren med mina brudar också(!), utomlandssemester och allt det där. Men samtidigt så känns det lite sorgligt. Man får chansen att åka på hur mycket resor som helst, vilket kommer bli helt fantastiskt! Samtidigt som man måste vara ifrån alla så otroligt länge. Jag har räknat ut att jag inte ens sammanlagt kommer vara hemma 4 veckor av 11 den här sommaren. Det är alltså totalt 7 veckor ifrån brudarna,min familj och alla här hemma.
Nu träffas vi så fort vi kan. Varje dag, varje helg och nästan varje ledig stund vi får. Och vi älskar det. Vi lever livet till 100% och har så jävla kul. Verkligen! Och trots att jag kommer behöva vara ifrån allt och alla så länge, så vet jag utan tvivel,  långt långt inne att det här kommer bli den bästa sommaren någonsin!

Jag och syster påväg hem från frankrike, sommaren 08
Mina gula tänder är dessutom bara en illusion. Haha!





 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: