ändrade planer

Det blev ingen Top Shop- kväll ikväll. Tyvärr. Två kompisar ställde in så då orkade inte jag och Annsi. Kände att det inte fanns någon poäng med det hela längre då. Vi ville inte dit för rean på Top Shop utan det var mer en grej vi skulle göra alla tillsammans. Men det får helt enkelt bli en annan gång.  Så ikväll tog jag och mamma en tripp med bilen till morfar. Det låter som om vi åkte miltals, men faktum är att min lilla morfar bor i Huddinge så det är ganska nära. Hjälpte honom iallafall lite med mobilen igen och sen åkte vi hem igen. Nu tänkte jag kolla på en film. Kanske Bedtime stories? Vi får se.

Imorgonkväll är det iallafall fredag och vi vet ju alla vad det innebär! Ooooooooo! TAGG TAGG TAGG. Innan det ska jag hinna med lite shopping i stan med Elinpelin också.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: