Har en skön vecka framför mig

Det är Måndagar som dessa jag älskar. Det går inte att unvika det. Att bara komma hem och inte behöva göra mycket alls, utan det räcker med att man har gått i skolan till halv 5. Det räcker  tom med stora marginaler! Finns nog inge skönare. Har bara ett litet häfte och franska att läsa på hela veckan. Än så länge iallafall. Studiedag på Onsdag dessutom.






Sen för er som inte visste så ska jag på Torsdag eftermiddag kryssa till Tallin med Tallink. Eller ja, med mamma (och 2500 andra gäster). Ska bli riktigt skönt att åka bort lite och att det blir spa-week-end kan ju inte annat än sitta helt perfekt!  Så jag blir tyvärr borta till helgen. Känns helt knäppt att jag inte ska vara hemma till helgen. Men en helg måste ni väll klara er utan mig? Och tvärtom självklart. Tänker ju inte direkt slänga mobilen i vattnet, om det var någon som trodde det..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: