mycket plugg = belöning

Är fortfarande superglad för brevet jag fick av farmor. Dock har massa plugg kommit imellan och krånglat,vilket suger. När man väl är glad och sprallig (vilket jag iofs för det mesta är) så ska det alltid komma något imellan. Men man ska väll försöka vara glad för dom possetiva sakerna man har i livet och inte alltid fokusera på det negativa.  Men hur som helst är jag sjukt trött på den där ECDL (läs:datorkunskap). Först går det skitbra men dum som man är så fortsätter man och gör testet igen och då går det bara sämre och sämre. Hel knäppt. Så nu är jag trött och sur på skiten så nu lägger jag av. Jag har iallafall klarat examens-testet på datorn så jag överhuvudtaget får göra provet imorgon. Hur pass bra jag klarar själva tentan imorgon är en annan femma. Men den tar vi då.


Det jag skulle komma till var något helt annat. Nämligen att det är Våffel-dagen idag. En dag då man kan passa på och äta hur mycket våfflor med grädde och sylt man vill. Det ska jag iallafall göra ikväll. Passa på och vara lite extra tjock, är inget som direkt stör mig. Haha. Men en riktigt krispig våffla kan väll ingen säga nej till? Oavsätt om ni har socker, sylt, grädde eller något helt annat på. Våffla som våffla.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: