studiedag

Det blev en lång sovmorgon imorse. Skönt som tusan. Dock inte lika skönt att vakna upp med missade samtal och sms som undrar vad man egentligen gör. HALLÅ? STUDIEDAG?= SOVMORGON?= INTE GÅ UPP KL6?= VAD ÄR DET SOM ÄR SVÅRT ATT FATTA? Låter som jag var skitpissed, men det var jag inte. Lite chockad bara. 
Men duktigt som jag var hoppade jag direkt in i duschen och snabbt ut igen, sen blev det fixifixi och sen mötte jag upp Damlisen. Vi skulle upp till våran gamla skola och hälsa på lite. Jag ville självklart mest hälsa på min gamla fritidsfröken men hon var i Sälen och firade 60 års-dag. Så det blev en riktigt besvikelse. Dessutom var halva skolan borta på dittan och dattan så det blev inte mycket hälsa på där inte.


Hihi


Flashback från 6.års?


Efter det blev det en snabb sväng hem och sedan direkt till Elin. Vi skulle jobba med vårat Indien-arbete som vi knappt hade börjat på. Kan inte påstå att vi fick speciellt mycket gjort idag heller men lite iallafall. Och lite är väll bättre än inget, right? Annars gick vi och handla lite och åt och låg och pratade (och halv-sov) men det var trevligt ändå.


Nu måste jag fortsätta packa och läsa franska. Har 20 sidor kvar i boken som ska vara utläst imorgon..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: