Britney Spears

När jag inte har något för mig sitter jag alltid och bläddrar mellan alla bloggar och hoppas på uppdatering varje sekund. Såklart händer det aldrig att dom uppdaterar precis då. Så jag bläddrar vidare och kommer till Aftonbladet.se. Där fastnar jag oftast inte på de viktiga nyheterna om saker som har hänt runt om i världen utan något mer "oviktigt". Idag fastnade jag på en artikel kring "Britney Spears", sjävklart.

Där står det självklart om Britney och hennes Sverige konsär som äger rum när jag befinner mig på Gotland. Har sörjt över det här ett tag nu. Jag som missade konsären sist när hon var här, för typ 5 år sedan. Och nu missar jag den igen. Men det hemskaste av allt är att hon tydligen ska göra en extrashow dagen efter den riktiga show-en bara för att alla biljetter har sålts ut. OCH JAG ÄR FORTFARANDE INTE HEMMA. Skjut huvudet av mig liksom. Gotland med brudrrna kommer ju bli galet så ingen tvekan om att jag inte ska dit med dom. Men iallafall. Det är störande!


Bilden är dessutom helt galen. Den får mig att vilja klippa lugg igen. Men jag vågar fortfarande inte. Men lite klippning blir det nog snart och slingning.


 


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: