söndags ångest= imorgon, lev i nu:et!

Har hänt en hel del de senaste dagarna. Gud va skönt det har varit att vara ledig. Som två helger på raken. När jag vaknade i Fredags morse, kände jag min söndags-ångest, Direkt(!) När jag sen några sekunder senare kom på att det bara var Fredag kunde jag slappna av igen. Hatar Söndags-ångest. Men den kommer inte förens imorgon, så idag är det frid och fröjd.

Idag tänkte jag ta med mamma runt i Huddinge centrum. Måste köpa en bikini (två egentligen) och lite små grejer inför thailand. Känns dumt att komma dit och inte ha något att bada i. Men mamma envisas med att prata klart med hennes kompis i telefon. Hade det varit tvärt om att jag hade velat prata klart och mamma åka, hade vi åkt för länge sen för annars hade mamma vägrat. Livet i Stuvsta är hårt mina vänner, det ska ni veta. Så mycket mer än så hade jag väll inte att berätta. Trevlig Lördag på er!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: