Skål för livet mina vänner!

Gårdagen/kvällen var nice. Spenderade ju som sagt dagen med Pelin först, och sen drog vi och brudarna vidare på kvällen. Jag fick dessutom besök av Mr O på kvällen så jag åkte runt och snacka lite med honom. Annars var väll kvällen lite sådär, men det slutade roligt och det är väll det viktigaste! Kebab löser väll allt? Natten och morgonen med Pelin var sjukt flumm dessutom! Blir nog lite långdraget om jag ska sitta här och berätta allt för en dataskärm men kort sagt så kretsade hela morgonen kretsade kring två glas vatten! Nu ska jag gå och ta ett till och trycka ner en eller två alvedon på det!

Skål för livet!


 


Jag & Elin för ett tag sen!
<3

KOMMENTARER


Mr O - vem kan det vara? haha XD

2009-05-30 // 17:56:42

haha älskar våra flum stunder <3



ahhh flygplan ... hahaha

2009-05-30 // 18:35:37

Ingen vet vem Mr O är, iinnnggeeen (haha)

2009-05-30 // 19:55:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: