Hur ska denna Lördag spenderas?

Lördag kväll! Tänk vad mycket man kan göra en lördagskväll. Själv mår jag sådär så jag kan inte bestäma mig om vad jag ska göra. Brudarna, utekväll,filmkväll,hemma-kväll, stan-kväll, sova kanske prommis? Känner dessutom för chips, kanske godis kanske choklad, gå i högklackar, ha mjukisbrallor och allt skitkonstigt. Oc, Gossip Girl eller någon annan nice serie skulle också sitta fint. Speciellt med lite trevligt sällskap. Men jag vet inte. Desstom känner jag för att färga mitt hår blond (are). Inte äckel platina men blondare. Skulle också kunna träffa mina söta kusiner eller sätta mig på planet till Thailand idag istället för om tre veckor.

Thailand, sist vi var där!

Många olika val. Mamma kom precis in och tyckte jag skulle stanna hemma med henne. Så blir det antagligen. Men jag vet inte, som tur är är kvällen fortfarnde ung.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: