älskade sommar 09!

Pratade precis med min älskade farmor. Gud, blir lika lycklig varje gång! Pratade om allt ifrån melodifestivalen till i sommar till den "hemska styvmamman". Jag kan inte vänta till i sommar alltså!


  • Först Thailand (!!!!!!!!!!!!!!!!!!)med mamsen - Älska älska älska thailand!!!

  • Sen  Gotland med brudarna(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) brudar, finns det några ord? Blir helt pirrig i hela kroppen.. Vill bara ställa mig upp och skrika!

  • Sen Frankrike och träffa hela släkten (!!!!!!!!!!!!) Är så sjukt glad! Vill bara träffa alla mina underbara kusiner som står mig sjukt nära, och min älskade farmor!!!! och farfar självklart!

  • Sen New York(!!!!!!!!!!!!!!!!!) med pappa- ska bli sjukt nice att åka till New York bara pappa och jag. Så jävla pepp för det också!

Seriöst, jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det här är helt sjukt. Min sommar kommer bli helt sjuk. Kan inte bestämma mig för vilket jag är gladast över dessutom. Allt är så perfekt! Allt på samma sommar. Så sjukt jävla bra så det är inte sant.

Det lite tråkiga med det är att jag antagligen kommer vara pank typ hela sommaren. Och att jag kommer vara borta från alla så länge. Kommer sakna min brudar och allt skönt folk här hemma! Önskar att jag kunde ta med mig alla överallt. Men ändå inte. Nej jag vet. Nu måste jag skärpa mig. Hur fan kan jag se någonting negativt med den här sommaren? Börjar nästan tro att jag kommer dö i flygkrash bara för att den här sommaren bara är för bra för att vara sann.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: