shoppingsugen

När jag var inne i stan idag så försökte jag fokusera på att hitta en jacka. För det är en av dom saker som jag verkligen behöver. Visst jag har en vinterjacka och en väst men det passar inte för alla väder. Och jag hade turen med mig idag och hittade minst två stycken jackor som jag verkligen vill ha.

En skinjacka, som tyvärr är fejk men jag tyckte den var sjukt snygg. SÅ jag på något sätt.

Sen en skitsnygg skidjacka. Den var tyvärr ganska dyr så jag tvivlar på att jag kommer få den. Men sjukt snygg var den och jag skulle verkligen behöva en skidjacka! Älskar att den är svart med lite rosa detaljer. Precis som jag vill. Och så har den as bra fickor som är bra när man åker skidor/snowboard eller överhuvudtaget.

Sen hitta jag två jackor till som är mer vardags jackor. Höstjackor. Som jag också gillade. Inte till 100 % som dom andra så därför måste jag åka och kolla på dom igen.

Åååååh.. jag vill ha min födelsedag idag idag idag! Och jag vill shoppa idag idag idag!!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: