fredag och gud (typ)?

Åh, gud så skönt det var att komma hem från skolan idag. Och GUD så jobbigt det var att gå upp i morse. Men det var det väl värt, bio med brudarna är aldrig fel. Komma bort från läxorna och evigt pluggande var också en ganska högt vägande anledning.

Har iallafall haft en sjukt krävande dag. Matte, Retorik och Franska prov/tal/redovisning + idrott. Så det tog verkligen emot att gå upp imorse istället för att stanna hemma och ha det skönt. Men jag var duktig (stolt), så jag gick och tog mig igenom hela dagen. Några smällar i huvudet och en tappad piercing senare var jag hemma igen och jaa.. GUD vad skönt det känns med helg. Men eftersom jag kanske sov omkring 4 timmar inatt så blir det hemmakväll ikväll. Ska bli galet skönt! Ska passa på att bara ligga i sängen och kolla på film. Kanske blir 2012? Aja, nu vet ni iallafall. Trevlig kväll gottfolk!

KOMMENTARER


men paula, du gjord eju aldrig franskan ;P så de var ju en sak mindre på listan ;) <3

2009-11-21 // 11:54:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: