önskelista nästa

Halleeeeu bloggen! Vilken bra dag det har varit. Det är ju iofs Fredag så! Vaknade upp ganska tidigt och åkte till skolan och åt frukost där med smbe klasserna och hade lite massage och åt god lunch och massa sånt trevligt. Efter det blev det stan med Pelin. Eller jaa.. Emma var med en liten stund också. Men inte så länge. Men jag och Elin trippade iallafall runt i stan och hade det trevligt. Mycket fina prisenter (till mig själv) hittade jag (vi) också. Ska ta och skriva en önskelista nu. För nu är det inte så långt kvar till min födelsedag och julafton! Gud så mysigt!



jag <3 oss!


KOMMENTARER


hahahhaha va söööt xD :D

2009-11-27 // 19:53:34

haha aa eller hur ;) <3

2009-11-27 // 20:17:02

Jaa snart är det din dag Paula! :D Spelar ingen roll hur gammal man blir, det är alltid lika kul att fylla år! Och snart är det år 2010 och då är det tamefasen 18 bast som gäller! Visserligen sent på året för oss båda men iaf! (a)

2009-11-28 // 00:14:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: