skolfotot

Att få hem skolfotona var väl en ganska bra ringning som säger att jag borde lätta lite på sminket. Skiner för fasiken som Victoria Silverstedt i ansiktet. Dessutom ser jag ut som en fjortis i håret.
Allt görs så tydligt på bild. Så därför ska jag försöka lätta lite på sminket hädanefter och kanske en aning på håret också. Det har jag försökt med genom att ha spännen i halva håret istället så jag inte ska hålla på med det hela jävkla tiden.

Som tur var så är jag så underbart söt så jag såg tydligen ut som en prinsessa enligt min käre familj. Haha? Aja, jag tror jag klarar mig!

Nu ska jag försöka skriva klart mitt tal so jag ska hålla på Fredag. Är jag inte klar imorgon skulle Elin slå mig, så är nog bäst jag sätter igång.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: