svinspruta och svineffekter

Gud vilken dagd det har varit. Tog ju svin-sprutan igår på skolan så började känna av den redan imorse när jag skulle gå upp och gå till skolan. Men jag kände ändå att jag behövde gå. Vara lite duktig sådär. Det sluta dock inte så bra, eftersom att jag mådde dåligt i stort sätt hela dagen. Gick lite i vågor men mådde aldrig riktigt riktigt bra. Så när jag kom hem däckade jag i sängen och sov i ungefär två timmar. Och nu mår jag bättre igen. Ingen feber, inget illamående och ingen huvudvärk. Great!


Sedan har mitt intenet och telefon inte funkat på hela dagen så unger kvällen har jag varit lite halvt frustrerad över det. Men NU när det äntligen funkar igen skas jag passa på att kolla nya G.G avsnittet. Tror det kommer vara ett bra avsnitt. Den som lever får se.



Update: G.G var braaa. Ni måste se!

KOMMENTARER


jaaaaaaaaaa for lange san noooo!!! (för länge sen nu, om du inte fatta:P)

2009-11-18 // 00:33:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: