Tema vecka!

Känns som det här kommer bli en skön helg på något sätt. Fast ändå inte. Vet inte varför. Något som dock är sjukt skönt är att det är tema-vecka nästa vecka och vi har stress som tema. Och då ska vi bara göra massa lugna grejer som att kolla film och ha core-pass, massage och avslappning och inte en ända läxa. Så tänkte göra klart mina rester jag har i skolan nu i helgen så kan jag känna mig helt fri nästa vecka. Underbart!!


Tror inte det här var på en tema vecka men det var iallafall precis i början av 1an då vi fick göra tårta på en lektion. Riktigt riktigt bra start och gemensam grej! Kommer inte ihåg om den blev så god eller inte men kul var det!


KOMMENTARER


Paaaaula!:D Nää ja ska ha samma nummer som innan :O men har hållt på och bytt mellan två telefoner då ena var paj, men smsa gärna igen så jag får ditt nummer till andra mobilen :) <3

2009-11-21 // 16:39:54
FERHAT - Studerar till sjuksköterska http://ferhat.blogg.se/

Fin blogg :)



Har skrivit ett inlägg ''Vår hektiska värld'', där jag har skrivit ner några punkter om hur vår värld ser ut nu. Gå gärna in på bloggen o läs inlägget och säg vad du tycker. Jag vill gärna höra allas åsikter om det :).



Tack om du tittar in och lämnar din åskit!

2009-11-21 // 17:40:18

söt du var i headern! :)

2009-11-21 // 17:45:33

haha jag ser ut som ett mongo på bilden :D <3

2009-11-26 // 20:46:48

men det gillar vi! <3

2009-11-26 // 20:59:41
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: