gårkvällen & idag

Gårkvällen blev trevligt tillslut! Utgång blev det i Kästa som från början verkade lite sådär men som blev riktigt trevligt när det började komma lite mer folk. Kom senare hem vid 1 tiden idag och åkte ganska direkt (efter mat &dusch) till min moster. Spenderade dagen där vilket var trevligt! Godaste middagen dessutom! Men nu är jag hemma igen och ska snart lägga mig. Hatar söndagar. Dom är så tråkiga och jobbiga. Hatar att veta att man har värsta plugg veckan framför sig. Är dock glad att gå till skolan för att träffa Emsa och Jessica som jag inte träffar på helgerna. Och självklart brudarna som jag träffar på helgerna och btw alla andra också. Haha.. Nej nu är det nog dags för sängen snart alltså.. puss på er mina kära läsare


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: