ungefär 2 år tillbaka i tiden..Då jag började blogga

Lite roligt att jag faktiskt har haft min blogg nu i över 2 år! Måste få säga att mycket mycket mycket har hänt under den tiden. Kommer ihåg dagen då jag skrev mitt första inlägg. Hade ganska nyligen börjat umgås med Jessan och Anna hjälpte mig ur en ganska knepig situation.  Tror tom Anna kommer ihåg den gången. Inget man glömmer. Haha! Det var tider det! Anna, Josse och Mattepatte! Och alla de andra...DET VAR TIDER DET!


Vi började inse det där med fikandet...

Ibland blev det lite bögs'x i badkaret också. Men det gillar vi? Haha

Hahhaha, kolla va små vi var! Det var iallafall när vi tälta på markus tomt..

Jag, Anna och Jossan visade stak(arna) inom oss och hade träslöjd med grabbarna, också rätt sjuka tider

Vissa var duktiga på matte..

Medans vissa slockna på min morfars köksbord...


Vi var ständigt ute på utflykter med skolan.. Här är vi på Lida

Och vi hade MASSOR av mysiga grillkvällar i bla Trehörningen

Det var som tur var inte bara jag som var en aning fjortis.. hehe

Jossan hade barnasinnerna kvar..

Simon påstod sig vara cool i mina nya glajjor..Eller ja, över huvud taget! ( läser du mot förmodan detta så var du jätte cool simon;)absolut )


Vi gjorde självklart snyggaste "inträdet" i Corvette till balen..

Men sen så var vi på något konstigt sätt tvungna att säga farväl. Efter 10 år ihop med vissa!! Är glad att dom som stod en nära fortfarande finns kvar i mitt liv. Trots att det tyvärr aldrig kommer bli som det var förut.
Det finns inga som er!


Blev en aning blown away av alla gamla bilder jag hittade. Den här är dock bara en bråkdel av dem. Men är rädd att blogg.se ska explodera och allt ska bli kaputt. Vore FÖRDJÄVLIGT jobbigt. Har iallafall haft bloggen i över 2 år nu och är glad att en hel del minnen är sparade!

KOMMENTARER


Men ååååh saknasaknasakna<3 haha gillar att jag ingår i mattesnilleligan, sitter i mitten och ser jättesmart ut. Sanningen är dock att jag satt där för att de hjälpte mig(anna)/gjorde jobbet åt mig(lucas) haha:D

2009-10-22 // 13:43:35

Åååå tältningen! hur många va vi? typ 5 pers i det där jääkla "tvåmanna-tältet". Och alla delade på en plats då Jonte tror jag det var hade släpat in en madrass som han ändå inte sov på!? alltså fem pers på en tält plats. Det var goa tider det! :)

2009-10-22 // 17:51:57
Sofie IGEN!

Men Josse, är inte det där Linda? :P

2009-10-22 // 17:53:13

skulle precis säga det, Josse, det där är inte du! :P

Men asså, shit vad längesen! Men det var härliga tider det! :D

Kommer inte ihåg den gången, har hjälpt dig ur många knepiga situationer hörru! ^^ eller jo kanske föresten..hade vi vart i stan innan eller nått och slutade det typ med att vi ringde och bad typ jocke om råd?! xD<3<3<3

2009-10-26 // 11:53:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: