Chile sum 09

Började bläddra igenom massa gamla bilder och kom på att jag antagligen inte har visat er bilderna från när jag var i Chile i somras! Det var NICE kan man ju säga.


14 timmar i första klass gjorde resan gaaaaaanska mycket skönare! Stolen kunde man ändra så man låg helt rakt vilket var väldigt skönt!
Blev dessutom serverad en sjukt snygg kille,inte fel det inte!

Det var vinter där men sommar här

As fint hotell



Rummet också!

Vi fikade ute mitt i vintern..

Vi åkte skidor i bergen

Jag åkte snowboard fast fick inga bra bilder på backarna

Nu funkar det tydligen inte att lägga upp några fler men nu har ni sett några iallafall. Härnäst blir det soffan och en film. Vet dock inte vilken men är glad över att Ensam mamma söker är ikväll! Wiiii

KOMMENTARER


Damla

Den där stolen är nog perfekt för mig =) <3

2009-10-27 // 12:09:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: