fail och sen lov

Börjar kl 9 med ett prov jag känner att jag inte kan imorgon. Ursh och fy och blä! Det står FAIL över hela min panna. Kan typ ett moment av 10. Det har iallafall gått hyfsat bra för mig i A kursen men jag står fast vid att det är OK att faila imorgon eftersom att det är första provet och det är de dom minst går på. G är på något underligt sätt redan fixat! Men svaagt,svaagt känner jag. Men aja, nu ska jag sluta klaga. Imorgon är det fredag (och förutom allt sjukt plugg jag har till imorgon, även att göra efter skolan) så det ska vi glädjas åt. Det betyder helg och faktiskt LOV! Kan det bli bättre? Det behövs kan jag ju säga!

Dessutom har Jasminos och Pelin fixat och hämtat ut våra Neew Moon biljetter till förhandsvisningselleraanattvisningen den 19 nov!


KOMMENTARER


aaaaaah nu fattar jag. men förklaringarna stämde ändå hhaha:D

2009-10-22 // 23:30:53

instämmer;) aaaaaa vi har ju inte bokat dom än! måste också köpa till förhandsvisningen! gaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

2009-10-23 // 09:14:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: