oeffektiv dag

Har varit en otroligt oeffektiv dag idag känner jag. Skulle gjort massa läxor men har verkligen inte gjort ett skit. Bokstavligt talat! Har dock varit på en prommis med Anna. Vi gick enbit in i älvsjöskogen men det var så mörkt och läskigt så vi vände och gick en annan runda istället. Påvägen hem hade jag dock en hemsk mensvärk. Speciellt sista biten hem, kude knappt gå. Fick stanna upp och möja mig ner för att det gjorde så ont. Ursh, fan va vi kvinnor ska lida! Men sen efter en liten explosion i mickron och några tabletter senare mådde jag bättre. Som tur var!

Är dock sjukt taggad inför helgen. Ska bli roligt med maskerad och lite annorlunda grejer. Utgång med brudarna är ju alltid bra! Men det lär bli kalla nätter. Det är nämligen minusgrader redan nu och klockan har inte ens slagit tolv. Gaah, vinterjackan på i helgen alltså!

Nej nu ska jag tända lite ljus och kolla på OTH. Den där Jasminos gjorde ju att jag har börjat kolla på de nu också. Tycker dock att det inte är i närheten av så bra som dom andra serierna jag kollar på.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: