stel fejjjjja

Sitter med min sverige tröja och Gotlands brallorna och massa kladd i ansiktet . Eller snarare en ansiktsmask. Var sjukt länge sen men nu börjar jag bli helt stel i ansiktet och får min fyllo min. You know. Öppen mun och grejer.

Aja, idag får bli en hemma dag för jag mår fortfarande inge vidare. Dessutom har jag en hel del att göra här. Blir en skön prommis med anna senare i älvsjöskogen men innan dess har jag som sagt en hel del att hinna med. Gud, lovet går så fort! Det är ju fan Torsdag redan! Imorgon stan, sen utgång(!!!!!) och Lördag ta det galet lugnt, sen middag och hela köret och sen utgång igen. Sen slutkörd Söndag och sen skola igen på Måndag.
Så kul med maskerader nu kring halloween! Gud, nu känns mitt ansikte helt skumt! Kanske är dags att tvätta bort. Hoppas på att alla hills som har ploppat upp i mitt ansikte är borta nu. Tveksamt. Men det skadar ju inte att hoppas!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: