TA MIG TILLBAKA



Har helt glömt bort att kolla upp det där med frankrike resan. Alldelens för mycket att göra. Blir dessutom sur för att blogg.se cp:ar sig på min dator. Och för att inte tala om allt plugg. Prov och inlämningar hittan och dittan. Hade iallafall en hyfsad dag i skolan med historia, um-besök och Kebab till lunch med brudarna. Soppa borde inte vara en lunchrätt. Det ÄR ingen lunchrätt! Ska det finnas soppa ska det vara ett alternativ till något annat och inte huvudrätten! Aja, kebab blev det iallafall. Men ingen träning hinns med. Satsar istället på att träna på lovet! Då har jag bannemig tid alltså!


KOMMENTARER


jag vill träffa dig också!!!!! kanske åker till kvarnen på onsdagen dock(fast det är inte direkt spikat):/ men kan vi inte ses nu på lördag kanske, johan fyller år på fredag så:P och jag är hemma sjääälv då! rumpiiiis<3<3<3<3<3<3

2009-10-21 // 22:46:31

jag vill träffa dig också!!!!! kanske åker till kvarnen på onsdagen dock(fast det är inte direkt spikat):/ men kan vi inte ses nu på lördag kanske, johan fyller år på fredag så:P och jag är hemma sjääälv då! rumpiiiis<3<3<3<3<3<3

2009-10-21 // 22:46:51
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: