tur att man kan leva lite på helgerna

Gårkvällen blev hyfsat nice. Skönt med skjuts hem hyfsat tidigt speciellt eftersom jag inte kan gå speciellt bra (läs:inte alls) i skyhöga klackar. Påsåsätt blev det lite mer sömn än vanligt. Men inte helt tyvärr. Tänk om man kunde vara inte hela nätterna och sen bara skita i att sova för att man it behövde. Gud så skönt! Fast om jag tänker efter så är det ju himla skönt att sova också. I-landsproblem på hög nivå.

Ikväll blir det utgång med Isabelle och Malin tror jag, brudarna kanske följer med också, om det fixar sig med allt och alla. Innan dess har jag inget speciellt jag måste hinna med. Ta det lugnt, äta, sova. That's it!
Himla tur att min moster hade dubbelbokat så jag "slapp" gå upp så tidigt imorse. Annars hade det blivit full rulle på stan med henne, vilket ioförsig inte hade varit helt fel. Men jag trivs hemma så det funkar det med.Haha..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: