snabba cash & lugna favoriter

Den här dagen skiljer sig från vanliga söndagar. Vanligtvis sitter jag och pluggar större delen av söndagarna, men idag har jag inte ens öppnat en skol-bok. Hur bäst är inte det liksom? Istället har jag kurerat mig från igår, dock blivit sjuk (det är väl så det går) och bara tagit det sjukt lugnt i soffan med boken "snabba cash" och lugna favoriter. Tänk så underskattat lugna favoriter är. Det är perfekt en dag som denna, då man inte vill göra ett jotta mer än att ligga i soffan. Och att läsa en spännande bok på det, var faktiskt ovanligt skönt.

Får se om jag orkar ta mig till plugget imorgon. Hoppas bara att jag inte har åkt på den här jävla grisfluensan för då blir det inte roligt. Nej, nu ska jag äta snickers glass, kolla tv och bara chilla galet i soffan. Life's good!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: