Söndag

Skönt att lägga sig hyfsat tidigt igår med tanke på att man faktiskt kommer upp i hyfsad tid dagen efter, och faktiskt mår bra! Wunderful! Idag blir det lite rännande runt i Skhlm och så ska vi tydligen leta lite nya inredningssaker till lägenheten med mamma. Får se om jag hittar en annan skorlek på jeansen jag köpte igår. Typiskt att det inte finns när man väl hittar några man vill ha. Speciellt för lilla mig, som aldrig hittar jeans!
Och så kommer morfar och äter middag ikväll. Och emellan alla dessa trevligheter ska jag hinna med lite plugg tänkte jag.



Kom och tänka på alla konstiga bilder dom har ritat på mig på lektionerna. Här är en av dom. Självklart är Alex med i bilden. Och Jonas. Haha!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: