thats the way it is

Mår apa nu igen. Varje gång jag tar ett andetag måste jag anstränga mina lungor till max, verkligen DRA upp luften från lungorna. Jävla förkyldning. Dessutom kostar jag som ett jäkla freak. Nagellackslukten över hela rummet gör inte direkt saken bättre heller. Men jag ska snart sussa i säng. Har precis kollat klart på Systrar i jeans. Grät floder, och här snackar vi inga vattenpölar utan riktigt jävla spöregn. Mamma kom tillochmed förbi med massa näsdukar och frågade om det hade hänt något. -Nej det är bara lite sorligt på filmen. Och jag vet, jag borde kanske skämmas. Systrar i jeans är inte direkt den mest sorliga filmen i världshistorien men jag är svag för filmer med känslor och börjar alltid gråta och that's it.


Bilden har absolut ingenting med gråta eller må dåligt att göra. Tvärt om. Sol, lyx, släkt, södra frankrike- provence


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: