mysdag

Har spenderat dagen med Jasminos a la playos. Eller egentligen har jag spenderat någon timme i skolan också i morse men sedan med henne. Vi hade bestämt att vi skulle träna när vi hade slutat men när vi kom på att det inte gick gick vi och satte oss i solen med en varsin magnum istället. Vi ersatte träningen med en glass, kan det bli bättre? Efter ett tag i solen blev Jasminos sugen på laxröra men eftersom att vi inte orkade åka in till Sandys bestämde vi oss för att handla alla ingredienser och försöka göra egna istället. Vi stod väl inne på Coop en sisådär halvtimme innan vi hade hittat + bestämt oss för allt vi skulle ha. Vi åkte iallafall hem till mig och satte oss på balkongen- snacka, sola, läste SOLO ,åt goda laxröramackor och dunkade spotify! Asmysig dag! Älskar att det börjar bli fint väder!

Vid 6 tiden blev hon iallafall hämtad och hurtig som jag är (?) bestämde jag mig för att gå ut och springa. Cyklade till Älvsjöskogen och sprang(!) spåret där. Nu såhär efter en härlig dusch känns det som att den här dagen inte kunde bli bättre.






KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: