Om det regnar imorgon ska jag tända ljus och kolla på film, sådetså

Jag älskar att våren och sommaren är påväg så man kan gå ut och springa på kvällarna. Jag föredrar att springa i spåret för där kan man rensa sina tankar som bäst, och ja, se ut som en häst. (Haha, fyndigt!) Så därför är det perfekt när det är ljust ute på kvällarna, för att springa i en skog när det är mörkt är ganska läskigt. Speciellt om man springer själv. Jag måste ha med mig en stor och stark man för att våga annars. Eller helt enkelt vara jävligt förbannad. Men riktigt så förbannad har jag nog aldrig varit. Anyways, skönt som tusan att gå ut och springa! Ska helt klart börja med det.

Imorgon är vi by the way lediga. Mamma frågade för någon halvtimme sedan om jag skulle till skolan imorgon, och då slog det mig. "Fan det kanske man inte ska" så jag pratade med lite folk och fick reda på att vi är lediga imorgon. Great. Perfekt för då får man lite extra tid till rapporten. Och kanske något annat om man har tur. Den som lever får se.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: