mys bio kväll

Hemsa från skolan sedan ett tag tillbaka. Höll på att somna på sista lektionen, gud så trött man är. Roligt att lärarna har så rolig undervisning. Verkligen. Lottapotta. Kan kanske ha med att göra att jag får för lite sömn på nätterna också, men det är en annan femma. Imorgon är vi lediga fast på kvällen ska vi till skolan. Jag vet, skit skumt, but that's how we do it in SMBE. Så därför ska vi tjejer till gå på bio tonight. Mysigt värre. Någon konstig random film ska vi se dessutom. Leap year eller något liknande. Men de blir säkert great! Nu har vi gäster så ska äta middag och sedan hoppa in i duschen. Mitt främsta mål idag är att inte missa bussen. Klarar jag det klarar jag allt! Skämt åsido. Men bussen ska jag faktiskt hinna med, misslyckat annars. Men anyways, that's what's happening right now. See ya later alligator!


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: