kanonväder och kanonkläder .. eller något

Jäklar va mycket bättre jag mår nu! Sitter ute på balkongen och solen steker (nästan iallfall). Sjukt skönt att vara ledig och bara kunna sitta ute och jobba i sin egna lilla takt. Dvs: långsamt! Är ledig från skolan för att man får arbeta med sin raport var man vill. Tror inte det var många som faktiskt pillrade sig till skolan imorse. Men varför skulle man egentligen? Klarar mig dessutom finfint utan sjödalsgymnasiets "mustiga köttsoppa".

I eftermiddag (som det iofs redan är) kanske jag tar en tripp till tjockisen och bakar där. Vi ska tydligen sälja massa gotter ikväll och därför måste vi baka. Vad vi ska baka är dock ett storm mysterium. Egentligen tror jag att min klass vill att alla ska baka så mycket för att vi själva ska kunna äta upp det på lektionen imorgon. Tjocka som vi är! För flera hundra (?) kakbitar kommer vi nog knappast få sålt. Men vem klagar? Ingen. För vädret är så jävla skönt!

Nu borde jag fortsätta på raporten för jag ser knappt vad jag skriver här pga solen. Hoppas alla får en kanonisdag!

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: