life's hard when your 17..

Sitter framför tv:n och kollar på taking the stage. Blev förvånad för det var faktiskt ganska bra. Förutom det försöker jag skriva rapporten som ska in på Torsdag. Måste bara komma på det viktigaste: frågeställningen. Men det går inte så bra som jag hade hoppats på.
Och ingen klippning blev det i Lördags heller. Är för rädd för dåliga frisörer som vanligt. Men jag ska kolla runt med lite folk och förhoppningsvis hitta en frisör snart som kan klippa och slinga mitt hår. Inte oranget, inte grått, inte vitt och inte brunt. Utan precis som jag vill ha det. Det vore verkligen något ! Är det någon som vet en frisör som faktiskt lyssnar och sedan utför sitt arbete som man ber dom göra, så får ni gärna säga till.


Det är fett fint med grått hår alltså. Damn att jag inte behöll det. Ser dock aningens skum ut på bilden men det gör man lätt när man ser ut som 90 när man är 17.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: