channing

Har precis kollat klart på Step up, Step up 2 och Dear John. Fast såg bara delar. Gud, älskade gud som skapade Channing Tatum. Mannen med allt och lite till. Gift är han också. Tur de. Annars hade man ju aldrig kunnat sova om nätterna. Eller något. Klockan är iallafall påtok för mycket redan. Måste upp och ta 12,50 tåget imorgon, annars är jag körd. För er små saker som redan har börjat skolan kanske de inte verkar som en jobbig tid att passa. Det förstår jag. Jag är snart i eran sits också. Men just nu är det tidigt. Iallafall att vara klar till. Anyways, vi ses. Puss och kram och allt mys. Nu ska jag försöka sova. Alltså sova. S.O.V.A. Inte hosta sönder hela lungorna utan faktiskt sova. De vore fan något. Vi får se hur det går. Puss som sagt.


KOMMENTARER


Jessica

Pååli, apropå Channing Tatum, ta med mina filmer på onsdag? :D <3

2010-08-23 // 17:47:48
påliprutt

Haha absolut snutti :) visste inte att du läste min bloggis :D <3

2010-08-23 // 21:51:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: