gay med skola imorgon

Fail att jag fortfarande är vaken. Satt så länge med mobilen och inte kunde sova så jag släppte allt och satte på datorn istället. Här finns det dock inte mycket att göra heller. Så jag får klaga över mitt omvända dygn istället. Ursh och fy och blä. Hoppas jag kommer upp imorgon. Tur att jag satte damla på ringning imorgon bitti. Haha!

Nu är sommaren helt officiellt slut och sommarlovet därtill. Hösten är påväg. Med allt vad det innebär. Varmare kläder. Skola. Plugg. Jobb. Vänner. Fina mysiga jackor. Mysiga kvällar. Löv. Kyla. You name it. Its comming. Träning också. En av de mest positiva sakerna! Fan vad jag saknar träningen. Nästa vecka börjar den. Gaah, hur ska jag hinna allllllt.......?


myysigt ska det iallafall bli och träffa alla mina små pluttungar varje dag! Sandrutt självklart också.


KOMMENTARER


Anonym

Haha jag vart lite rädd att jag inte skulle få upp sig efter att jag hade lovat :P <3

2010-08-25 // 16:47:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: