hög mysfaktor dag

Vilken otroligt mysig och härlig dag egentligen. Kom till skolan vid nio och fick skriva några papper och prata lite med en lärare. Efter det tog hela klassen tåget och bussen hem till våran mattelärare och mentor Jonas. Alltså hem till honom. Hur många lärare vill ta hem sina elever liksom? Var där fram tills ett någongång då jag skulle iväg till årsta. Fick korv,godis, sallad och spelade massa spel. Mysigt värre. Thank's a lot på den.  När jag var klar med allt i Årsta begav jag mig hem igen, slappa lite på soffan och gjorde sedan jätte god middag till min käre mor och mig. Nu ska jag fortsätta läsa igenom alla femtontusen broshyrer jag har fått idag. Och torka håret. Har precis badat. Hög mysfaktor på den här dagen måste jag säga!!

Imorgon börjar dock skolan på riktigt. Lektioner med andra ord. Det ska bli intressant. Eller något.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: