trött? nääää

Soft att man kunde somna. Inte. Men de var väl kanske lite väntat ändå. Så efter en stund när jag märkte att alla mina vänner ligger och sover så var datorn den enda utvägen. Nästan. Men det blev datorn iallafall. Har läst igenom hela sveriges b-kändis bloggar och försöker komma på fler. Har tom läst aftonbladet OCH expressen.se. Dn.se rankar jag inte som ok läsning. Inte när klockan snart är tre på natten och jag är sjuk. Så vad föreslår ni? Vad gör man en natt som denna? Sover. Jag vet. Men annars? Pratar med R om förrförra helgens bravader. Och veckans. Och allt mellan himel och jord. Nu har jag dessutom accepterat både min mamma och min moster på facebook. Det här är stort mina vänner. Ojojoj..

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: