dag är jag glad

Softish dag det har varit. Somnade någongång vid 6-7 imorse. Mamma gick upp runt samma tid. Vaknade iallafall igen vid två idag och bestämde mig efter alla mina vänner (typ) hade berättat att dom antingen stod och bakade eller köpte bakverk att jag skulle baka. Höll på att sticka kniven i mig själv, tog sönder halva av redskapen, stöka till i hela köket och när jag tillslut var färdig med mina små negrosballs så inser jag att vi inte har något pärlsocker hemma. Greatness. Förutom det har jag träffat tjejorna och myst lite hos mig. Muusigt. Nu är jag dock själv igen. Mysigt det med. Planerade att sätta på remember me men så verkar det inte bli. Full rulle med msn,face-chatten och tvn. Haha. Borde gå och lägga mig. Kanske ta ett bad först. De vore något. Imorgon blir det krääftskiva, muus!

idag är jag förresten glad. Fick ett glädjande samtal idag. Åh! Imorgon också förhoppningsvis. Puss på det.


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: