hejpådig

Vilken skön dag. Projektgruppen bestämde att vi skulle ta ledigt idag. Onödigt att gå för så lite tänkte vi. Imorgon kommer vi dock ha plenty of stuff to do. Men det är det värt. Vaknade upp vid halv elva/elva och gick ut på prommis i vintervädret direkt. Hade dubbla sockor, uggs, leggings, mjukisar, långärmad tröja, tjock kofta, vantar, halsduk och vinterjacka. Frös lite ändå. Men himlans skönt var det. Så fridfullt att gå i skogen när solen skiner och det är helt tyst. När man dessutom inte går där så ofta blir det lite extra speciellt. Man känner sig lite extra duktig. Så jag kom hem, la mig i ett skönt bad och efter det blev det thaimat framför oprah. Nu tänkte jag plugga lite. När jag ändå har tid liksom. Frågan är bara vart jag ska börja. Allt verkar så tråkigt...


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: