hejpådigmintjej

Och så var man tillbaka igen. Borde dyka ner i filosofiboken för har prov imorgon men jag ooooooooorkar inte. Har ingen lust någon stans alls. Pallar inte. Blöööö. Det är allt jag har att säga. PALLA! Nu vill jag ha lov. Fast ska jobba galet mycket så egentligen kanske jag inte vill de heller. Precis fått nya schemat. Älskar att jag precis säger till I om en sak och sen gör han tvärt om. Knas. Men han är skön ändå :D. Ungdomsgård som sagt. 5 pers på en liten beställning. Knas. Nu ska jag sluta skriva som en fjortis och som en hobbyturk och kanske ta och öppna böckerna. Fast nä. Måste fan sova. Ska upp om typ.. NU! (fem timmar)

Ps: Juste glömde säga. Jessipessi är fast i London stackarn. Och alla flyg är inställda. O:s plan var inställt också. Skadeglädje. Han skyllde på mig. Vad har lilla jag gjort liksom? Kanske för att han tror att jag är gud. Vem vet. Nu vet ni iallfall. tjo brä. vad händer yao. Sov län!

KOMMENTARER


Pauliii dåå! Nu är jag ju hemma hos dig igen, hihi :* Sötisnosen :) <3

2010-12-22 // 23:09:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: