onsdag

Sitter och snorar för mig själv. Soft. Tänkte börja skriva ledarskapsuppgiften nu igen. Jessi gick precis. Denna underbara människa! Fan va vi garvar jämt! Åt god mat och hämtade ut min nya fina mobil. Som jag inte ska öppna ännu. Blä. Vill fylla år idag istället. Det kryper i fingrarna. Både mamma och Jessi kom fram till att de vore bäst om mamma tar den för annars kommer jag aldrig kunna hålla mig. SÅ sant. Blä ändå. Vill öppna. Nu måste jag sysselsätta min hjärna med massa annat i tolv dagar. Roligaste i kön på ICA, jag: "Jessi tagga det är bara 12 dagar kvar tills jag fyller år". Det går några minuter och vi går ut ur butiken. " Jessan, fan va långt det är kvar till jag fyller år". Då garva vi igen. Störda människor :). Men som sagt. Nu ska jag tänka på annat. Funderar på att åka iväg och fika med O. Vet inte om jag orkar. Här sitter ju jag i mjukisar och har det så skönt. En kopp té i sängen skulle däremot sitta fint. Då kanske jag kan skriva den där jeekla uppgiften som jag tjatar om hela tiden också. Hm. Time will tell. Imorgon är det skola. Funtar på att somna dirr.



KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: