sov gott världen

Hemma från heldag på jobbet. Köpte sprit till festen jag ska ha nästa söndag innan med mamsa också. Eller sprit och sprit, vin och champagneflaskor. Tyvärr inget jag får halsa själv. Höhö, skämt åsido. Iallafall. Heldag på jobbet. Skulle vilja skriva och dampa sönder här,men ska låta bli. Ganska trevlig dag på jobbet ändå. Ganska. Snälla Besnik skjutsa mig hem också. Tackilitack! Imorgon är jag ledig. Känns shyjt skönt, annorlunda måste jag säga. Jobbar ju alltid på Söndagar. Ska passa på att plugga lite, träna, och kanske fixa lite inför min släktfest nästa helg. Och soova. Gud så skönt. Mina ben värker som vanligt efter ett låångt pass. Natti folket. Vi hörs. Ring inte inatt. Jag sover. Haha.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: