det går bra nu

Lite dåligt samvete för mamsingen får jag ju för igår. Men det var så sablans kul ändå. Stannade kvar på donken för bussen kom aldrig, så skulle jag få skjuts. Först och främst jobbade jag lite över. Så skulle jag beställa gratismat som jag fick göra om 2 gånger för vi aldrig åkte hem. 2 CBO åt skogen. Så blev klockan mer och mer och tillslut kunde vi lika gärna vänta tills O stängde dvs runt ett. Gaaanska många timmar senare än vad jag egentligen sluta. Men efter stängning lärde jag mig massa på skoj i köket och så dunka vi hög dålig mc donalds musik i högtalarna. Haha! Sedan fick jag äntligen skjuts men vi blev kvar och väntade på O som kom sen också och hängde här i coolaste området ever. Har nog aldrig skrattat så mycket som igår, sjukt! (typ inte iaf, ni fattar poängen). Idag fick jag dock ta smällen. Inte fyllasmällen utan trötthetssmällen. Blev påtok för få timmar då jag började tidigt imorse. Därav har ni förklaringen till varför jag såg ut som jag gjorde idag.
  Nu sitter jag och planerar lördagen. Ser fram emot den galet mycket nu faktiskt. Blir nog middag med alla finaste tjejorna på TGI Friday´s och sedan utgång med en hel drös av dem. Glad för alla verkar kunna nu också! Det går bra nu måste jag säga! Natti på er.

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: