Elin och hennes 5 pojkvänner ...........

Har spenderat hela dagen i skolan. Aningensaning jobbigt att börja åtta och sluta vid fem. Men jag hade iallafall en håltimme då jag fick med mig Sandra till SKHLM, så nu har jag inhandlat min skidjacka. (Och ätit en god oxfilepasta). Guldstjärna. Och efter skolan följde tjockisen med hem. Elon alltså. Plugga var det sagt att vi skulle göra. Och äta glass för min tjockis älskar glass. Men mycket plugg blev det inte. Eller ja, snarare inget plugg alls. Men det var roligt ändå!  OFC!



Nu ska jag packa lite, plugga lite och gå på prommis i min nya jacka. Hehe.


KOMMENTARER


Du får inte glömma att du är en av dem :D <3

2010-02-25 // 21:03:11

självklart inte :) <3

2010-02-25 // 22:57:21
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: