Måndag

Imorse var jag jätte duktig. Jag försov mig. Sedan kunde jag inte hitta mina nycklar. Det var jätte roligt! Skit skoj. Verkligen. Så jag blev aningensaning försenad. Mötte dessutom läraren påvägen till skolan. Flyt? Nej. Men det gjorde ingen för hon är så bakom flötet så hon fatta ändå inte så mycket. Annars var dagen hyfsat kort. Hade samhälle och sedan blev det efter mycket om och men (=förtvivladPaulapådonken) thaimat. Tack till fina Emsa! Sedan blev det film på tekniska psykologin som jag inte alls kan berätta vad den handla om. Inte så många andra i min grupp heller tror jag. Mycket givande lektion dvs.

Nu ska jag snart äta mat här hemma och sedan få skjuts till morfar där jag ska hjälpa till med lite smågrejer och umgås med honom. Trevlans.

KOMMENTARER


haha bra då vet jag ;) <3

2010-02-15 // 23:59:34
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: