Sälen 10

Ta mig bort från -23 grader. Ta mig bort från försenad SL trafik. Bort från prov och skoleländet. Om exakt 5 dagar åker jag till Sälen. För dom som inte visste det. Jag lär slippa skoleländet, försenad SL trafik, stress och baksmällar. Dock kommer jag behöva stå ut med kylan och att missa finaste Jasminos födelsedag! Som tur är blir det några sköna dagar i finaste fjällen. Åka lite skön bräda med M och springa ut i snön efter bastun varje kväll. Äta goda matsäckar och leva lite utanför stockholms bubblan. Trots att jag kommer sakna mina söta små pluppar så ska det faktiskt bli ganska skönt. Dessutom ska jag och M träffas i veckan och köpa massa gott till resan. Åka x2000 är sjukt underskattat.



Chile sommaren 09


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: